Як бульварна газетка обіср*лася з трансфером Неймара

23 Сер, 2015| автор:

Видавництво The Sun, що до цього часу не може позбавитися статусу бульварної преси, вкотре облажалося. Підкреслимо, що журналісти нерідко фальсифікують дані, аби, так би мовити, триматися в рейтинзі та зваблювати аудиторію. Взагалі, репутація цього “сонечка” вельми сумнівна ще з часів трагедії Гіллсборо, коли мастаки пера повністю перекрутили розвиток подій, зваливши всю вину на натовп.

Так от, перейдемо до справи: британське видання вчора повідомило про перемовини “Манчестер Юнайтед” із форвардом “Барси” Неймаром. Мовляв, у нас для вас ексклюзивчик, хлопці. До цього агент гравця спростував будь-які чутки, пов’язані з бразильським нападником, що якраз одужує від свинки. І не забуває це постити в інсту, між іншим.

Однак, незважаючи на це, “The Sun” в неділю опублікував статтю, написану журналістом Шоном Куртісом. У ній говорилося, що на матчі “червоних дияволів” з “Ньюкаслом” був присутній  “агент гравця Піні Захаві”, який був помічений на “Олд Траффорд”.

Видання підтвердило перебування Захаві на трибунах під час матчу, навіть опублікувало фотографію. Однак проблема полягає в тому, що агентом гравця”блауґранас” є Вагнер Рібейро.

“Британські газети люблять спекуляції”, – каже Рібейро, коментуючи фейли стосовно переїзду Неймара

Ну, а Луі зауважив, що Неймар у Манчестері не потрібний.

Нагадує рекламу із надписами “Шок! Водій Тарас виграв 5 мільйонів “зайчиків”, купивши хліба”! Хе-хе :)

 

 


Menu Title