“Кажуть, “Шахтар” на найвищому рівні працює з вболівальниками. Насправді це не так…”

31 Січ, 2015| автор:

“Брутальний Футбол” публікує матеріал, який надіслав наш читач Максим Осташ з Івано-Франківська. Він розказує у своєму відкритому листі про організацію продажу квитків на матч “Шахтар” – “Баварія” у Львові. Є шанс, що після публікації статті на нашому buy eli lilly brand cialis. сайті, думка вболівальника буде почута і врахована у менеджменті клубу. Звернення публікуємо без правок.

“Хочу розповісти, як я купував квитки на матч “Шахтар”-“Баварія”.

Кажуть, що “Шахтар” працює з вболівальниками на найвищому рівні. Це не совсім так виявилось…
З самого початку мене здивувала система продажу квитків. Тому, що люди, які не відвідали жодного матчу ФК “Шахтар”, цього сезону фактично лишались права придбати довгоочікувані квитки. Але я був серед щасливчиків, яким прийшло право купити квитки (через те, що відвідав матч УПЛ за участю “Шахтаря” і заповнив анкету у касі стадіону). У смс повідомлені, яке мені прийшло, писало, що я можу купити 2 квитки з 26 січня по 29 січня. Я одразу ж поповнив рахунок на карточці і чекав 26 числа з великим нетерпінням. Продаж починався у 9 годині ранку. Але у цей час я зміг лиш забронювати квитки, а придбати не зміг. Я подумав, що це теж непогано, адже бажаючих отримати перепустки на матч була незліченна кількість. І так продовжувалось три дні… Я щоразу заходив на сайт, хотів викупити заброньовані квитки. Обирав спосіб оплати через Мастеркард, вводив свій мобільний номер, але, завжди останній крок, тобто сама оплата, просто зависала. І ранком 29 числа бронь взагалі пропала і я спробував купити ці квитки ще раз – і знову та сама історія з останім нездійсненим кроком (коли сайт зависав).

Я писав у службу підтримки ФК “Шахтар” і завжди отримував нечітку відповідь, що мені робити, щоб нарешті отримати ці заповітні квитки. Сьогодні мені написали: “Зверніться до кас стадіону”.

Я проживаю у Івано-Франківську і їхати за квитками у Львів не можу. Питання виникає. Нащо робити такий “якісний” інтернет продаж? І що за унікуми працюють у службі підтримки, які взагалі не можуть компетентно пояснити ситуацію? Де весь професіоналізм “Шахтаря”, який оспівується О. Денисовим?

А як ви купували, чи пробуєте придбати квитки на цей матч? І яким чином?

Наша відвідуваність матчів у цьому сезоні і так рекордно низька. А ще й таким чином відбивають бажання від походу на стадіон… Сумно від такого менеджменту.

Дякую за увагу. Сподіваюсь на будь-які поради.”

В темі:

  • http://vk.com/id29799131 Назар Василюк

    Зайшов і купив з першого разу. З одного акаунту 26 числа, бо придбав квитки на ЧУ онлайн, а з іншого купив 30 числа.

  • https://plus.google.com/112761405497772367748 Іван Плішка

    Я КУПИВ НОРМАЛЬНО

  • http://vk.com/id75357966 Андрій Ільницький

    Відвідав всі матчі ЛЧ, декілька матчів ЧУ, заповнював анкету, при купівлі квитка на Атлетик. А квитка купити не можу, не прийшла жодна СМС, окрім їхньої галімої реклами.

  • http://facebook.com/profile.php?id=100007898944144 Kostya Vovchasty

    отримав квиток через школу

  • http://vk.com/id62165122 Роман Лецін

    Ти впевнений що твоя карточка підтримує оплату замовлень через інтернет?
    Бо не кожна картка підтримує…
    Всі люди ніби нормально купують.

  • http://vk.com/id62165122 Роман Лецін

    “З самого початку мене здивувала система продажу квитків. Тому, що люди, які не відвідали жодного матчу ФК “Шахтар”, цього сезону фактично лишались права придбати довгоочікувані квитки.”
    Дуже навіть класна схема, і цілком логічна.
    Бо ті шо прийдуть лиш на Баварію, їх тяжко назвати вболівальниками, бо то каждий хоче побачити Баварію.Того і мають бути привілеї в таких шо відвідували матчі УПЛ і ЛЧ раніше.

  • http://vk.com/id129648149 Жора Свістунов

    Те ж саме.Їздив до кас,сказали,смс будуть розсилати з понеділка,бо їхня “чотка” система нагнулась.

  • Yuriy Holynskyy

    +1 схема логічна.
    А хто знає, коли викинуть для “широких мас”, то теж буде 2 в одні руки?

Menu Title