Як у Дортмунді з расистами боролись

11 Бер, 2015|02:25
2943880

Дортмундська «Боруссія» запустила рекламну кампанію, спрямовану проти расизму, повідомляє Sport 1 md pharmacy discounts cialas. .

Щоб зменшити поширені в Дортмунді ультраправі настрої, керівництво клубу розпорядилося роздати в барах і ресторанах міста спеціальні “бірдекелі” – це такі одноразові підставки під пивний кухоль. На підставках зроблено напис: “Для расистів пива немає”.


Уточнюється, що клуб поширив вже більше мільйона таких підставок.

Ми в черговий раз доводимо свою позицію: ми проти расизму та ксенофобії, ми за толерантність, – сказав  президент «Боруссії» Райнгард Раубаль.

Отак виглядає боротьба з расизмом

Отак виглядає боротьба з расизмом

 

Радикальні фанати «Боруссії»  найчастіше є членами різних неонацистських угруповань. Серед них виділяється фанатський актив «Десперадос» (Desperados), учасники якого неодноразово демонстрували на стадіоні клубу заборонену нацистську символіку.

До речі, згідно з клубною легендою, назву «Боруссія» клуб отримав через напис на підставці до пива.


Menu Title