“Городяни” усіма правдами та неправдами намагаються обійти фінансовий фейр-плей УЄФА, а шейхи демонструють свою всемогутність.
“Манчестер Сіті” близький до підписання нового контракту зі своїм титульним спонсором – авіакомпанією Etihad вартістю 80 мільйонів фунтів на рік.
За чинним 10-річним контрактом загальною вартістю 400 млн. фунтів, позаду тільки чотири роки співпраці, однак, як стверджує Daily Mirror, сторони вже щосили обговорюють деталі нової угоди.
В даний момент “городяни” отримують від свого титульного спонсора 40 млн. фунтів на рік, але сюди включено і розміщення емблеми Etihad на ігрових і тренувальних формах команди, і брендування стадіону з тренувальним комплексом.
Вдобавок з цієї суми “Сіті” змушений щорічно відраховувати по 2 млн. фунтів муніципальній владі за право перейменування стадіону, який, як відомо, належить місту.
Якщо взяти спонсорство виключно за формою, то тут “Сіті” поступається і “Манчестер Юнайтед”, який кожен сезон отримує від Chevrolet 47 млн. фунтів на рік, і “Челсі”, який нещодавно уклав контракт з Yokohama вартістю 40 млн. фунтів щорічно.
Планується, що за новою угодою з Etihad “Сіті” буде отримувати від свого alli where to buy. титульного спонсора по 80 млн. фунтів на рік. Разом з новим телевізійним контрактом Прем’єр-Ліги це дозволить “городянам” привести свої фінанси в порядок для відповідності правилам фінансового фейр-плей УЄФА. Ну і показати приклад іншим, як потрібно “робити” бабки.