На недавній виставці Electronic Entertainment Expo, в простонароді Е3, хлопці з ЕА продемонстрували свій черговий витвір ігрового мистецтва – FIFA 16. Ще до самої презентації гри її можна було вільно передзамовити в магазині Origin, який вже з року в рік є єдиними притулком даної франшизи. Але про це пізніше. Мільйони гравців затаїли дихання і почали гадати, чим же їх порадує EA Sports цього року. Як виявилось, інновацій не так багато, що не дивно, але кожна з них вартує окремої розповіді.
Збільшення “реалізму”
Кожного року поціновувачів даної серії “годують” черговими розповідями, мовляв, “Ми збільшили точність пасів та ударів на 146%, що ще більше наблизило до відчуття реальної гри“. Але весь новий “реалізм” відчути практично неможливо, виключенням є лише “реалістичні параметри” в деяких моментах гри. Ви їх відчуєте і оком, і головою, і п’ятою точкою.
Наприклад, в FIFA 14 цим параметром стала голова. 90% всіх навісів на Бентеке закінчувались голом і неважливо з якої відстані буде удар – залетить. В наступній частині, FIFA 15, була “пофіксена” голова, але з’явилась швидкість. Вірніше, вона нікуди і не зникала, але різниця між швидкісними гравцями і гравцями, швидкість яких була меншою, досягла критичної точки. Будь-який Обамеянг міг запросто пробігти з центра поля, обвести всю команду суперника і забити гол. Це реалізм.
Не виключенням стане і цей рік. Цитуючи самих EA, можна зрозуміти, що покращення зачеплять всі ланки футболу, від голкіпера і до форварда. Добре це чи черговий фейл контори, яка полюбляє гроші, ще не ясно. Інтрига зберігається, але судячи по досвіду минулих років можна припустити, що нічого хорошого не з’явиться.
Покращення графіки
Перехід на “NextGen” в 15 FIFA повинен був стати знаковою подією для ПК геймерів, бо користувачі консолей жили і не тужили з новими графоном ще з часів 14. Але не . кожному комп’ютерному геймеру вдалось відчути покращену графіку в зв’язку з її неоптимізованістю. Так, наприклад, я зміг легко пройти GTA V на максимальних налаштуваннях, але зіграти бодай один матч в FIFA 15 було для мене непосильною задачею, навіть на “мінімалках” футбольний симулятор умудрявся так глючити, що всяке бажання грати в цю гру різко пропадало.
А тепер порівняйте ці три скріношти різних частин гри і знайдіть якусь велику різницю.
Так, газон став темнішим, ну і, звісно, вищезгаданий “некстген”. Але чим, власне, відрізняється майбутня частина від поточної? Правильно, нічим. Їдемо далі.
Нові режими
Їх немає. Останні новим режимом було введення сезонів 2 на 2 ще в FIFA 14, але з того моменту пройшло вже більше двох років…
Навіщо робити нові режими, якщо можна кожен рік випускати Ultimate Team, тільки з оновленими формами і складами команд, всі рівно люди тільки в неї грають.
Інновації
Славнозвісна команда розробників серії ігор FIFA EA Sports ще здавна славиться своїми ідеями та методами їх втілення. В новій частині гри ми побачимо FIFA тренер (FIFA Trainer), який буде давати невеличкі поради: за що яка кнопка відповідає і коли їх натискати. А також вперше з’явиться жіночий футбол в обличчі 12 національних збірних і все це нововедення зводиться до того, що ці 12 команд будуть грати між собою. На цьому ідеї закінчились.
Підведемо підсумки. За FIFA 16 тільки з оновленим інтерфейсом та додаванням жінок у ролі гравців і функції “тренер” нам доведеться заплатити всього лиш 2000 рублів (~800 гривень), пфффф, адмін стільки за секунду зробляє. І це найдешевше видання, бо існують і дорожче. 2500 рублів(~1000 гривень) за “Подарункове видання” і 4000 рублів (~1500 гривень) за “Супер-пупер делюкс GOTY видання”.
В чому різниця, запитаєте ви. Нехай картинка відповість на ваше запитання.
Брутальний Футбол, взявши на хвилинку титул “Ігрового Ревізора“, не рекомендує купляти нову частину футбольного симулятора FIFA 16, ібо зажрались.