Дортмундська «Боруссія» запустила рекламну кампанію, спрямовану проти расизму, повідомляє Sport 1 . .
Щоб зменшити поширені в Дортмунді ультраправі настрої, керівництво клубу розпорядилося роздати в барах і ресторанах міста спеціальні “бірдекелі” – це такі одноразові підставки під пивний кухоль.На підставках зроблено напис: “Для расистів пива немає”.
Уточнюється, що клуб поширив вже більше мільйона таких підставок.
Ми в черговий раз доводимо свою позицію: ми проти расизму та ксенофобії, ми за толерантність, – сказав президент «Боруссії» Райнгард Раубаль.
Отак виглядає боротьба з расизмом
Радикальні фанати «Боруссії» найчастіше є членами різних неонацистських угруповань.Серед них виділяється фанатський актив «Десперадос» (Desperados), учасники якого неодноразово демонстрували на стадіоні клубу заборонену нацистську символіку.
До речі, згідно з клубною легендою, назву «Боруссія» клуб отримав через напис на підставці до пива.