На честь шведа маркетингове агентство SweetPop розробило пошукову систему під назвою zlaaatan.com.
.
Пошукова система використовує концепцію Google, що відображено в дизайні сайту і в процесі пошуку: на будь-який запит Zlaaatan переадресує вас до результатів пошуку Google. Важливе зауваження: результати будуть всіляко співвідноситися з Ібрагімовичем.
«Кожен результат пов’язаний зі Златаном: ви вводите Ferrari, а отримуєте Ferrari Ібрагімовича, шукаєте рецепт, а знаходите гамбурґер Ібрагімовича. Златан – кумир мільйонів, тому ми вибрали його. Ми не питали його дозволу, але сподіваємося, що наша ідея його потішить», – цитує L’Equipe креативного директора агентства Андреаса Кілландера. З часу введення пошукача в експлуатацію ним скористалися понад 100 тисяч чоловік.