“Брутальний Футбол” публікує матеріал, який надіслав наш читач Максим Осташ з Івано-Франківська. Він розказує у своєму відкритому листі про організацію продажу квитків на матч “Шахтар” – “Баварія” у Львові. Є шанс, що після публікації статті на нашому buy eli lilly brand cialis. сайті, думка вболівальника буде почута і врахована у менеджменті клубу. Звернення публікуємо без правок.
“Хочу розповісти, як я купував квитки на матч “Шахтар”-“Баварія”.
Кажуть, що “Шахтар” працює з вболівальниками на найвищому рівні. Це не совсім так виявилось…
З самого початку мене здивувала система продажу квитків. Тому, що люди, які не відвідали жодного матчу ФК “Шахтар”, цього сезону фактично лишались права придбати довгоочікувані квитки. Але я був серед щасливчиків, яким прийшло право купити квитки (через те, що відвідав матч УПЛ за участю “Шахтаря” і заповнив анкету у касі стадіону). У смс повідомлені, яке мені прийшло, писало, що я можу купити 2 квитки з 26 січня по 29 січня. Я одразу ж поповнив рахунок на карточці і чекав 26 числа з великим нетерпінням. Продаж починався у 9 годині ранку. Але у цей час я зміг лиш забронювати квитки, а придбати не зміг. Я подумав, що це теж непогано, адже бажаючих отримати перепустки на матч була незліченна кількість. І так продовжувалось три дні… Я щоразу заходив на сайт, хотів викупити заброньовані квитки. Обирав спосіб оплати через Мастеркард, вводив свій мобільний номер, але, завжди останній крок, тобто сама оплата, просто зависала. І ранком 29 числа бронь взагалі пропала і я спробував купити ці квитки ще раз – і знову та сама історія з останім нездійсненим кроком (коли сайт зависав).
Я писав у службу підтримки ФК “Шахтар” і завжди отримував нечітку відповідь, що мені робити, щоб нарешті отримати ці заповітні квитки. Сьогодні мені написали: “Зверніться до кас стадіону”.
Я проживаю у Івано-Франківську і їхати за квитками у Львів не можу. Питання виникає. Нащо робити такий “якісний” інтернет продаж? І що за унікуми працюють у службі підтримки, які взагалі не можуть компетентно пояснити ситуацію? Де весь професіоналізм “Шахтаря”, який оспівується О. Денисовим?
А як ви купували, чи пробуєте придбати квитки на цей матч? І яким чином?
Наша відвідуваність матчів у цьому сезоні і так рекордно низька. А ще й таким чином відбивають бажання від походу на стадіон… Сумно від такого менеджменту.
Дякую за увагу. Сподіваюсь на будь-які поради.”