Якщо б я знав, що події на полі відбуватимуться саме так, як відбулися, то об’єктом своїх досліджень обрав би Дениса Бойка. Кіпер «Дніпра» за гру торкався м’яча значно частіше, аніж герой нашої статті. Але то таке.
Одразу попереджаю, що описані далеко не всі торкання м’яча і важливі епізоди за cialis 200 mg in india. участю Коноплянки. Не надто зручне місце було, аби все помітити – перший ряд, друге крісло по центру телевізора у секторі «вітальня».
Про тайм перший
1 хв. Коноплянка у верховій боротьбі двічі торкнувся м’яча головою, однак у підсумку в міні-атаку пішли господарі.
4. Віддає неточний пас в ноги суперника у доволі простій ситуації.
8. Накручує на своєму фланзі атаки Альбіоля і прострілює. Неаполітанці вибивають в аут.
13. Пас з району центральної лінії в напрямку «назад».
16. «Наполі» отримує право виконати потенційно небезпечний штрафний. Бойко вишикував стінку з Коноплянки. І все – з одного Коноплянки.
20. Виграє верхову боротьбу в Маджо, за що той його підступно штовхає. Суддя все бачить.
23. Подає кутовий, який гравці розігрують. Однак навіс Жені вдалим не назвеш – якась неаполітанська редиска вчасно підставляє ногу.
25. Штовхає Маджо. Просто так. Суддя чи то вдає що не бачить, чи то дійсно дивився кудись інакше.
БФ. Узагалі протистояння на фланзі гравців збірної України і Італії виглядало дуже круто. Найцікавіше те що кожен з них полюбляє атакувати, а у цій грі обидва думали більше про захист і про те, як стримати опонента. Ну а про проблеми з очима у судді ми ще згадаємо.
28. Відчайдушно стелиться у підкаті, але за підсумками епізоду – аут для неаполітанців.
33.Виграє верхову дуель у Маджо, перериваючи діагональний навіс, і тим самим не дає продовжитися потенційно небезпечній атаці.
34. Під пресингом віддає точну передачу назад.
35. Технічно обіграв Кальєхона і Маджо, але дещо відпустив м’яча, на чому атака і завершилася.
36. Непогану затяжну атаку «Дніпра» завершує неточним навісом за ворота Андухара.
38. Проти нього порушують правила у центрі поля.
43. Не дозволяє Гамшику, який перебував на майже ударній позиції, прийняти м’яча, випередивши Марека на зовсім трішки.
44. Невдалий пас від Федорчука і в тому, що Коноплянці не вдалося прийняти круглого, потрібно звинувачувати лише і тільки автора пасу.
45. В захисті «Дніпра» справжня паніка. М’яч рикошетами подорожує по володіннях Бойка, однак Євген вчасно встигає повернутися і вибити його якнайдалі. Не Бойка – м’яча.
Про тайм другий
…у якому Євген з м’ячем зустрічався значно рідше. Але в основному через те, що підопічні Бенітеса намагалися атакувати протилежним флангом.
55. Влучає в Кальєхона, з чого розпочинається атака, яка завершується ударом Ігуаїна. Цього разу Бойко врятував, а от 5 хвилин перед тим…
61. Перехоплює м’яча у центрі, чим зберігає його для своєї команди.
68. Змушує суперника вибити в аут не на нашій половині поля. Дію можна розцінити як вдалу.
75. Після штрафного удару у виконанні Ротаня і виносу м’яча неаполітанцями, вдало грає на підбирані. Тільки от вдало повернути шкіряного на партнерів не вдалося.
77. Щось там говорить із незадоволеним виглядом обличчя.
БФ. Шкода, що не на «Авангарді» чи «Банникова», де мікрофони ловлять ледь не кожен шепіт футболіста чи тренера. А так довелося читати по губах. Що нам вдалося прочитати – писати тут не будемо.
80. Отримав м’яча на бровці, обігрався з партнером і змусив суперників вибивати в аут. Аут, після якого…
БФ. Напевно, Коноплянка, коли його показали крупним планом, все таки не матюкався, а молився. Саме після заробленого ним аута розпочалася атака, яка призвела до голу Селезньова. Селезньова, який кількома секундами раніше лише з’явився на полі.
Без вищих сил тут точно не обійшлося, бо ані суддя, ані лайнсмен, ані додатковий за воротами, не помітили офсайду. Офсайду, який просто неможливо було не помітити. Є в шоу «Уральские пельмени» пісня про футбол, де звучать такі слова: «а судья слєпошарий, нєрєальний лашара». В оригіналі там не судья, а вратарь, але то таке. Та ці слова не про нашого суддю. Тобто норвезького. Він молодець. Чи не так?
82. Бере активну участь в атаці, яка закінчується ударом Безуса над воротами.
90. Арбітр компенсував чотири хвилини, але було якось спокійно. Після голу Селезньова до гравців «Дніпра» повернулася впевненість.
90+4. Тисне руку арбітрам матчу.
90+далі. Реклама.
Пост-скриптум
Здавалося б – обсяг роботи звичайного футболіста. Може навіть і менший. Принаймні від Євгена (не Селезньова) точно в цій грі очікували більшого. Але ж Коноплянка грав безпосередньо проти Маджо і Кальєхона. А ще проблема лівого захисника в дніпрян більш, ніж очевидна. Не дотягує Лео Матос до рівня цієї команди. От і доводилося Коноплянці більше уваги приділяти захисту, чітко виконуючи тренерську установку «не йти вперед, оголяючи тили, бо то таке». Позиційно Євген зіграв дуже грамотно і вдало, хоч і грав «не в своїй тарілці».
Окремо хотілося б згадати про коментатора.
Він сказав, що мікрофон і прямий ефір заважають йому до кінця виражати свої емоції. «Якщо б не обладнання на голові, я б говорив зовсім інші слова» – плюс-мінус так сказав він. Ну а що – ідея непогана. Ще й Коноплянка, здається, може кількох словечок навчити для кращого вираження емоцій. Впевнений, що такого коментатора з чималим задоволенням слухали б усі журналісти «Брутального футболу».