Майстер-класи на тему “Як потрібно презентувати новачків команди та представляти нову клубну форму”.
Футбол – це шоу. Не тільки на полі, а й поза його межами. Клуби всіляко намагаються здивувати як своїх уболівальників, так і все футбольне суспільство, якимось креативом і фантазією. Тому такі заходи, як презентація нової ігрової форми або представлення новачків команди, іноді перетворюються в щось дійсно яскраве й оригінальне. Навіщо просто нудно оголошувати нового гравця, якщо можна надіти йому на голову маску лева і привести так на прес-конференцію? Або вилити на футболістів літри фарби, назвавши це рекламою форми на наступний сезон. Про ці фішечки та інші прояви фантазії від футбольних клубів читайте нижче.
“Рома”
Минулого року італійська “Рома” придбала шведського воротаря Робіна Ольсена. Твіттер римлян представив його незвично, запозичивши оформлення у шведської меблевої компанії IKEA. Клуб придбав Ольсена, до якого в комплекті додаються воротарські рукавички, пара бутс і футболка “вовків”.
Випадок зі шведським голкіпером не поодинокий. Роком раніше “вовки” також відзначились – посадили новачка команди грати в FIFA, але так, щоб його обличчя не було видно на камеру. Дуже вчасно “Рома” на екрані забиває гол, і під час святкування ми бачимо, що його автором став Лоренцо Пеллегріні.
Виявляється, що сам півзахисник ретельно і керував усім процесом. Футболіст, який переїхав на “Стадіо Олімпіко”, урочисто заявив: “Forza Roma!”
“Астон Вілла”
Два роки тому легендарний захисник Джон Террі залишив рідний “Челсі” та перейшов до “Астон Вілли”. Твіттер бірмінгемців обіграв придбання гравця листуванням в «WhatsApp» між менеджером клубу Стівом Брюсом і президентом Тоні Ся. Через деякий час Тоні додав в чат і самого Террі. Листування виглядало приблизно так: Всі гравці вітають ДжейТі, а Габі Агбонлахор називає його «найкращим захисником, що є тепер в нашому клубі». Після цього з чату, один за одним, виходять інші захисники «Астон Вілли» – Мартін Лаурсен, Олоф Мельберг і Пол Макграт. Потім Террі цікавиться, кому в команді належить його улюблений 26-й номер. Чим напружує Жонатана Коджі, його власника.
“Севілья”
Іспанський вінгер Хесус Навас повернувся до сонячної “Севільї”. До переходу в “Ман Сіті” півзахисник відіграв за клуб 10 років, тож здавалося, що на «Рамон Санчес Пісхуан» його зустрінуть з теплотою. Однак презентаційний ролик здався не надто дружелюбним.
Прихована камера показує хлопця, який спокійно гуляє по вулицях Севільї. Несподівано люди в масках нападають і заштовхують його в багажник машини, після чого відвозять на «Рамон Санчес Пісхуан»! Коли Навасу знімають мішок з голови, і він бачить рідний стадіон – вмить забуває про спосіб, яким його було туди доставлено.
“Наполі”
Влітку 2011 року клуб придбав одного футболіста, ім’я якого не розголошувалось, та анонсував для цього прес-конференцію. Проте відразу зрозуміти, хто ж поповнив ряди “партенопейців”, не вдалося. Вся справа в тому, що, разом з президентом клубу Ауреліо де Лаурентісом, в зал зайшов чоловік у формі “Наполі” і з маскою лева на голові. Він трохи попозував перед камерами і, кінець-кінцем, зняв маску. Судячи з розмаху, це повинен був бути як мінімум Златан Ібрагімович. Але все виявилося куди скромніше – швейцарський півзахисник Гекхан Інлер, який перейшов з “Удінезе”.
“Крістал Пелас”
Коли Ватикан визначається з вибором нового Папи Римського, з труби валить білий дим. У твіттері лондонців влітку 2017 року з’явився короткий відеоролик, у якому з труби будівлі, що належить “Крістал Пелас”, повалив білий дим – саме він сповістив про прибуття нового головного тренера. Тоді ним став голандець Франк де Бур. Та “новий Папа” довго не протягнув. Тренер пропрацював з англійським клубом всього 78 днів, і це антирекорд англійської Прем’єр-ліги за швидкістю звільнення. Під керівництвом де Бура “орли” провели чотири матчі у чемпіонаті Англії і зазнали чотирьох поразок, не забивши жодного м’яча і пропустивши 7 голів.
“Челсі”
Тато з маленьким сином приходить в клубний фан-шоп та купує йому форму “Челсі”. На питання, чиє прізвище малий хоче нанести на футболку, той відповідає: “Антоніо Рюдігер!”. Батько хлопчика каже, що це неможливо, бо такого футболіста поки що немає в клубі, та пропонує йому натомість обрати Давіда Луіза чи Азара. Проте юний фанат “синіх” невблаганний. І йому дуже пощастило, адже в підсобному приміщенні, якимось дивовижним чином, опинився сам Рюдігер, котрий тільки-но перейшов з “Роми”. Він з радістю “дає добро” на продаж першої футболки з його прізвищем.
“It’s Blue. What else matters?” – “Вона Синя. Що ще потрібно?”.
Так звучав слоган рекламної компанії Адідас для нової форми “Челсі” на сезон 13/14. Для промо-фото і відеоролика футболістів нарядили не в нову колекцію з символікою клубу, а просто облили синьою фарбою. Вийшло досить ефектно. Вболівальники такий хід оцінили і поспішили робити на сайті замовлення форми, хоча і в очі її ще не бачили.
“Валенсія”
Презентація нової форми “летючих кажанів” на сезон 2017/18 вийшла в стилі трейлерів від Marvel або DC. Виглядає вражаюче.
“Тоттенхем”
Презентація нової форми ”шпор” складалася з кількох частин. У ніч на 1 липня грайм-виконавець AJ Tracey, який вболіває за лондонців, прямо під час виступу зняв куртку і показав нову форму клубу. За кілька годин до цього на YouTube-каналі “Тоттенхема” з’явилося відео з презентацією форми – під один з треків AJ Tracey.
Також по всьому Північному Лондону згодом були розміщені величезні банери і графіті із зображенням футболістів «Тоттенхема».
“Шахтар”
У липні 2013 року донецький “Шахтар”, разом з Nike, представили новий ігровий комплект форми в соляній шахті Соледара на 300-метровій глибині.
“Ліверпуль”
Декілька років тому “скаузери” вирішили ефектно продемонструвати світові свою нову форму. Вони з’явились перед камерами, вийшовши з вантажного контейнеру. Не обійшлося і без спецефектів – дим та гра світла тільки додали цьому дійству захоплених відгуків.
Збірна Італії
“Сквадра Адзурра”, в серпні 16-го року, відмовилася від звичайної презентації гостьової форми за участю футболістів. Замість цього їхній технічний спонсор Puma домовився з вуличними художниками. На одній з площ в Барі вони намалювали розкішне 3D-зображення, де на сходах сидять Буффон, Верратті та К’єлліні. Звичайно, в новій формі.
https://www.youtube.com/watch?v=FCxA8kYm820
Збірна Бельгії
Футболісти збірної Бельгії постали для командної фотосесії в новій виїзній формі від компанії Adidas, яка була розроблена для Чемпіонату Світу 2018.
Бельгійці вирішили внести якісь нововведення в звичайну фотосесію і роздали гравцям однакові сонцезахисні окуляри в червоній оправі. Також футболісти, які сиділи в нижньому ряду, однаково схрестили ноги. Фото вийшло вкрай епічне.
“Манчестер Сіті”
Якщо, менш ніж за календарний рік, ти виграєш всі 4 внутрішні трофеї – то, в принципі, маєш право фотографуватися з ними, як душа забажає. “Городяни” обрали ось такий варіант. Історичне фото.
Ярік П’ятницький, “Брутальний футбол”