І це – лише мінімальна частина провокаційної заяви.
Директор департаменту по роботі зі ЗМІ “Динамо” Микола Несенюк у своїй персональній колонці на Gazeta.ua ядерно розкритикував менеджмент донецького “Шахтаря”. На думку функціонера “Динамо”, “гірники” не хочуть працювати над відвідуваністю у чемпіонаті, тому що не хочуть, щоб люди стали ходити самі й самоорганізовувалися.
“У роботі менеджменту донецького “Шахтаря” мене довго дивувала одна особливість. Чому серйозні та високооплачувані фахівці, в міцному професіоналізмі яких немає жодних сумнівів, не прагнуть заповнити трибуни на матчах команди в рамках всеукраїнських змагань? Ніби в їхньому розпорядженні є всі можливі й . неможливі ресурси, включаючи три чи більше телевізійні канали. Невже власнику команди були б зайві мільйони виручки від проданих квитків?
Уявіть, що на кожному матчі “Шахтаря” збирається аншлаг. Причому не з людей, “завезених за рознарядкою”, а з десятків тисяч уболівальників, які заплатили за квитки – купивши це видовище. Такі вболівальники мають право кричати на трибунах і поза ними все, що думають про свою команду та її хазяїна. Фактично команда стає власністю вболівальників, які аплодують гравцям і тренерам чи освистують їх, коли хочуть і як хочуть. Регулярно збираючись на стадіоні, ці люди згодом здатні об’єднатися самі, без “рознарядки”. Й обговорювати не лише футбол.
Воно хазяїну треба? Ані хазяїну “Шахтаря”, ані тому хазяїну, який робить можливим його бізнес, тисячі самоорганізованих громадян ні до чого. Нехай краще сидять удома і приходять на футбол кілька разів на рік – подивитися на іноземних “зірок” із Ліги чемпіонів. Тому кваліфіковані менеджери “Шахтаря”, як ті колишні комсомольці, лише імітують роботу. І хазяїна це влаштовує” – накинув Микола Несенюк.
Читайте також: Гендир “Зорі” відповів “Великому футболу” анекдотом про Пенісова та Півоненка у шинку
Матч “Шахтар” – “Динамо” у Харкові у 27 турі УПЛ побив рекорд відвідуваності сезону. На грі були присутні 26 тисяч 679 глядачів